Annons:
Etikettövrigt
Läst 1152 ggr
Ida
2007-03-10 18:09

Melodifestivalen

Är du en av de drygt 4 miljoner människor som ser Melodifestivalen ikväll? Förra året hade de haft 4,2 miljoner tittare och i år hoppas SVT på ännu fler!!! Det är ju halva Sverige!!

Vad gör ni under Melodifestivalen? Laddar upp med poänglista, chips och god mat? Byter du kanal och ser något av de enbart menlösa alternativ som finns på de andra kanalerna eftersom alla ändå ser på SVT ikväll?

Känns som att Estrella, OLW och Coca-Cola har bra försäljningssiffror en sån här kväll…. :)

Annons:
Madde
2007-03-10 18:23
#1

jag ska helt klart se melodifestivalen i kväll. Vi var på uttagningen i gävle och såg genrepet vilket var otroligt kul. =)

Så jag kommer sittar här hemma själv framför tv:n medans killen sover och är sjuk i influensan. (stackare)

Så ja vi får väl se vem som vinner, själv gillar jag bäst Sanna Nielsens låt.

Vilken tycker ni är bäst?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Rickard007
2007-03-10 20:48
#2

Tveksamt kanske sneglar lite.

Madde
2007-03-10 22:50
#3

nu har jag sett hela programmet och väntar på folkets röster.

Ser ut att bli antingen The Ark eller Andreas Johnsson. Men vi får väl se. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Annette
2007-03-10 23:03
#4

Jag somnade framför TV:n Generad.

Madde
2007-03-10 23:09
#5

hihi. ja det är så lätt hänt =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Kina1
2007-03-10 23:31
#6

Självklart såg jag Melodifestivalen, det är ett "högtidsprogram" för mig. (Om man sedan kan tävla i musik eller inte är en annan femma). The Ark och Andreas Johnsson hade kalasbra låtar.

Annons:
AnnaLundin
2007-03-11 00:24
#7

ja, inte lade jag en massa pengar på att rösta på låtar i alla fall…

Jag tycker det är skrämmande med alla dessa omrösningsprogram som finns numera. Har man inte vettigare saker att lägga sina telefonräkningspengar på än att ringa och rösta???

Ida
2007-03-11 01:11
#8

Jag la inte heller några pengar på att rösta, men följde tävlingen med spänning!! Var hemma hos en kompis och vi var ett helt gäng som "tippade" på vilka låtar som skulle komma på första, andra och tredje plats - och jag vann!! Skrattande

Hade dock önskat att Måns hade vunnit tävlingen….

Upp till toppen
Annons: