Annons:
Etikettbojkott
Läst 4058 ggr
Aristarcos
2013-02-06 11:22

0757700603 - prognosia Aggres. försäljning mobil

Hej varnar för samtal ifrån Prognosia, till mig har de ringt ifrån 0757700603 till min mobiltelefon, två gånger har de ringt. Första säljaren tog inte ett nej, och först ville de inte säga att de var säljare utan han försökte forsätta samtalet fast jag sa jag är intresserad. Andra killen var sansad och lät trevlig, men jag är ändå inte intesserad av den försäljningstaktiken.

Annons:
[Moa-]
2013-02-06 20:16
#1

Vad är det du faktiskt avser varna för?

Aristarcos
2013-02-06 20:57
#2

Säljsamtal på mobil avseende försäkringar ang oranga kuvertet.. som det så fint sägs, de erkänner inte att de är säljare utan ska göra marknadsundersökningar.. sen kommer det fram att de faktiskt är säljare.. värsta sorten…

Aristarcos
2013-02-06 20:58
#3

Om man kollar på http://www.dm-namnden.org/Senaste-uttalanden.aspx ser man att de inte följer gängse regler alls :(

vallhund
2013-03-07 02:40
#4

#3 Intressant läsning!

Häromdagen blev jag uppringd från 0226635208 av någon som ville att jag skulle anlita deras fondförvaltning för min tjänstepension, först frågade han iofs hur jag hade mina pengar placerade, jag svarade hövligt till att börja med. Snart blev han väldigt påstridig, påstod att deras avgift på dryga 600 kr/år var rena guldgruvan o att deras kunder i snitt tjänade drygt 14 000 kr/år på att anlita dem. hjälpte inte hur jag än sa att jag inte var intresserad, han kunde bara inte ta ett NEJ!

Till slut lade jag på luren, enda sättet att bli av med honom, jag blev typ idiotförklarad som ratade ett sånt erbjudande.

Jag har aldrig godkänt att man får ringa mig ang penga/pensionsförmedling, borde nog anmäla dem till DM.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Aristarcos
2013-03-07 07:19
#5

Jag anmälde två samtal ifrån förtaget, fick ett till samtal igen…

Upp till toppen
Annons: