Annons:
Etikettövrigt
Läst 760 ggr
tlover
3/10/16, 3:02 PM

Brukar du handla på nätet?

Brukar du handla på nätet? Om du handlar, varför handlar du? Är det något speciellt du handlar och inte handlar?

Om du inte handlar, varför handlar du inte?

l'm back

Annons:
Em_
3/10/16, 4:18 PM
#1

Har precis upptäckt att apoteken finns på nätet. Supersmidigt! Har svårt att hinna dit efter jobbet och det helgöppna ligger mycket längre bort.


Scorpio97
3/10/16, 4:19 PM
#2

Väldigt sällan. Det är ganska sällan jag handlar något alls egentligen, och det jag handlar oftast är väl kläder vilket jag vill kunna prova och känna på så det köper jag helst i butik. Även om man får skicka tillbaka, tycker jag det är för mycket krångel.

Vissa livsmedel, och smycken och inredning skulle jag förmodligen kunna handla online. Men det köper jag typ aldrig så.


//Jessie

TjockaBerta
3/10/16, 4:37 PM
#3

Kläder ibland och hundmat.

>>>Malum domesticum<<<

[helga21]
3/11/16, 4:41 PM
#4

Bläckpatroner, kameror, skrivare och datorer.

Zakaraa
3/12/16, 11:01 AM
#5

Mer ofta än jag handlar i en vanlig butik (om jag räknar bort mat)

Handlar främst till djuren och då är det utan tvekan nätet som gäller. Inte bara är det enormt mycket billigare än att gå till en djuraffär, man får varorna direkt till dörren inom ca 3 dagar (från deras lager i Tyskland) dessutom känns det bättre att stödja en onlinebutik då de inte säljer levande djur så även moraliskt är det bättre.

Sedan handlar jag mycket elektronik via nätet också. Främst för att butiken jag handlar mest från inte finns här utan håller till Umeå så det är lite väl långt att åka dig när man ska köpa ny kamera eller kameratillbehör :P

Köpte så sent som förra veckan från båda ovannämnda ställen. Lite ny Peak Design kamerautrustning och tillbehör till djuren 👍

Handlar inte kläder online. Kläder finns det inte en chans att jag skickar efter då storlekarna aldrig fungerar.  Alla butiker har ju tydligen olika "storlek 38" trots att det ska vara just storlek 38 så köper inte kläder online eftersom jag själv blir tvungen att stå för returfrakten trots att felet ligger i att deras storlekar är felaktiga. För mycket strul när jag lika gärna kan åka till en butik och prova kläderna direkt. 
Beställa skor online är Big No No.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Spectabile
3/13/16, 6:39 PM
#6

Jag handlar lite då och då på nätet. Anledningen är att just den grejen jag behöver inte finns på ett vettigt avstånd från där jag bor.

Annons:
Sabinan
3/13/16, 8:00 PM
#7

Jag handlar oftare på nätet än i fysisk butik.
Anledningen är mina nervsmärtor i ben och rygg som gör att jag varken orkar gå och stå särskilt länge samt har svårt att bära utan att få ont.

Jag handlar allt från mat till elektronik och allt däremellan

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

tlover
3/13/16, 8:01 PM
#8

Jag handlar väldigt ofta på nätet, jag bor långt från affärer och ännu längre från specialaffärer.

l'm back

Upp till toppen
Annons: