Annons:
Etikettbra-och-dåligt-bemötande
Läst 3425 ggr
Effie
2011-11-12 13:17

CDON

Häromdagen gjorde jag en beställning, och sedan en stund senare en ny beställning som skulle skickas till en annan adress. Sådant brukar aldrig vara något problem - på andra ställen, alltså. Jag läste på hemsidan där det fanns beskrivet hur man skulle göra - punkt 1-2-3 och en bild: betala i förskott, ändra kontaktuppgifter och fyll i c/o-adress. Jag gjorde så.

Ett par dagar senare får jag veta att båda paketen, inkl en faktura, skickats till den andra adressen. Klagar hos CDON, och får svaret att det är mitt fel för jag har inte följt instruktionerna. När jag letar allra längst ner på sidan, under bilden, så står det i vanlig löpande text "Vänligen vänta med att ändra tillbaka till din egen adress tills du erhållit leveransbesked via e-mail från oss".

Och observera att det står "leveransbesked". Det räcker alltså inte att dett står rätt adress i orderbekräftelsen. Man måste vänta tills de plockat ordern och skickat den.

Jag är inte kund hos CDON längre - kasst system, otydliga instruktioner och tråkigt bemötande. Och jag tänker varna alla jag kommer i kontakt med.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Annons:
AnnaLundin
2011-11-12 17:15
#1

Det är bra att läsa det finstilta ibland, då blir det inga missförstånd.

Upp till toppen
Annons: