Annons:
Etikettövrigt
Läst 1486 ggr
tlover
11/22/17, 9:27 PM

Kommer du att handla på Black friday?

Vissa älskar black friday vissa hatar det, var hör du?

l'm back

Annons:
tlover
11/22/17, 9:27 PM
#1

Jag handlar om jag hittar något jag behöver vilket är endel i år av olika anledningar

l'm back

tlover
11/22/17, 9:44 PM
#2

Det skulle vara intressant att få höra varför ni som tycker att black friday borde förbjudas just ska förbjudas.

Att man inte handlar där är en sak men att förbjuda black friday kommer ju faktiskt inte ändra folks inställning till tex konsumtion

l'm back

VampireGirlElvira
11/22/17, 9:46 PM
#3

Köper aldrig någonting på Black Friday. Handlar hellre på Second Hand butiker.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

tlover
11/22/17, 9:49 PM
#4

#3 Vilken röstade du på då? 
Jag handlar också helst på second hand men det går ju inte alltid (tex vi kommer hålla utkik efter tapeter eftersom våra faller från väggarna och det är svårt på second hand, jag behöver även en ny smartphone då dottern krossat min och jag behöver den till mitt jobb och att köpa det på second hand är ganska riskabelt om man ens skulle hitta det där)

l'm back

Stallmima
11/22/17, 10:22 PM
#5

Kanske handlar jag något jag behöver/vill ha och spanat länge på

VampireGirlElvira
11/22/17, 10:52 PM
#6

Jag röstade på "jag handlar inte på black friday" #4. : D

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
JMW
11/22/17, 10:53 PM
#7

Jag valde "Annat". Vet inte riktigt varför men jag ger mig inte ut bara för att det är Black Friday. Fast jag handlar på just denna dagen. Mat.

Lillyrod
11/23/17, 7:28 PM
#8

Handlar inte bara för att det är ett amerikanskt påfund som kallas Black friday. Om jag behöver något handlar jag det vilken dag som helst. I morgon håller jag mej borta från affärerna 😃

Pyttelite
11/25/21, 10:41 PM
#9

Intresset för att handla på nätet minskar – och det tycks efter ett år fyllt av pandemirestriktioner finnas ett uppdämt behov av att besöka fysiska butiker under höstrean “Black Friday”. Det visar en ny undersökning från betalningsbolaget Nets.

Läs mer här:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/allt-fler-konsumenter-skeptiska-till-black-friday


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Intresset för att handla på nätet minskar – och det tycks efter ett år fyllt av pandemirestriktioner finnas ett uppdämt behov av att besöka fysiska butiker under höstrean “Black Friday”. Det visar en ny undersökning från betalningsbolaget Nets.
Pyttelite
11/24/22, 3:39 PM
#10

Denna vecka pågår Black Week och just mot slutet av året är det tätt med reor som uppmanar konsumenter till att shoppa. För den som vill fynda gäller det dock att ha koll för att inte luras av falsk marknadsföring. Under reor är det inte helt ovanligt att företag fuskar genom att inte hänvisa till rätt ordinarie pris på varor som marknadsförs. Något som kan få reapriser att framstå som mer förmånliga än de faktiskt är.

Läs mer här:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/konsumentvagledarens-tips-under-black-week-ta-reda-pa-kophistoriken


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Denna vecka pågår Black Week och just mot slutet av året är det tätt med reor som uppmanar konsumenter till att shoppa. För den som vill fynda gäller det dock att ha koll för att inte luras av falsk marknadsföring.
Upp till toppen
Annons: