Annons:
Etikettövrigt
Läst 1453 ggr
tlover
1/23/18, 5:37 PM

Handlar du mindre i Januari?

Ofta så får man ju höra från media att folk handlar mindre i Januari eftersom dom har lite eller inga pengar över sen julen.

Men hur är det här, upplever du att du handlar mindre i Januari?

Nu menar jag inte främst mat utan annat, sådant som man kanske behöver men inte varje månad

l'm back

Annons:
tlover
1/23/18, 5:38 PM
#1

Jag vet inte riktigt, det är så sällan jag handlar allmänt så jag har inte så mycket statestik

l'm back

Maria
1/23/18, 5:40 PM
#2

Inte numera men förr då vi hade det sämre ställt så var alltid januari så lååång.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
1/23/18, 5:48 PM
#3

Jag handlar som vanligt. Upplever inte att januari skulle vara besvärligare än andra månader.

ivanhoe81
1/23/18, 5:50 PM
#4

Då jag inte köper julklappar då mina föräldrar har sagt att de inte vill ha något så köper jag lika mycket lort och skit i januari som årets övriga månader Jag köper mest billiga saker som jag vill ha men inte behöver och då kvittar det vilken månad det är

DesK
1/23/18, 6:02 PM
#5

Jag handlar nog ungefär lika mycket varje månad. Beror på att jag planerar min ekonomi för ett helt år i taget. Dvs jag räknar ut hur mycket jag får göra av med i månaden för ett år. Om jag sedan gör av med mer en månad, så gör jag av med motsvarande mindre nästa månad. Julklappar och andra presenter försöker jag handla jämnt fördelat över året.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Kyllan56
1/23/18, 6:04 PM
#6

Jag har inte mindre pengar i januari.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Grace2009
1/23/18, 6:34 PM
#7

Handlar när jag behöver något, kvittar vilken månad det är. Men om det är något jag funderat över att köpa kan jag passa på om det är något bra erbjudande under  december eller januarirean. Så sett kanske jag handlar liiite mer under januari 🙂 Men handlar överlag lite med prylar.

Scorpio97
1/23/18, 6:40 PM
#8

Jag handlar varken mer eller mindre i januari. När jag behöver något så handlar jag det då. December blir inte heller dyrare eller billigare än någon annan månad.


//Jessie

Upp till toppen
Annons: