Konsumentmakt iFokus

Konsumentmakt

Etikettövrigt
Läst 1282 ggr
Xanadu
0

Kalsongutredning

På den gamla goda tiden kunda man ta ut snoppen där den satt. Sedan en tid har man flyttat upp hålet på kalsongerna eller har inget alls. Hur kan det vara uträknat annat än att snåla på tillverkningskostnader, eller finns det dyrare modeller för normalt folk?

AnnaLundin
0

*hihi*

Jag har inget svar på din fråga, blev bara lite överraskad för jag har aldrig sett några diskussioner om kalsonger förut! Tjejernas underkläder diskuteras ju ofta på längden och tvären, i all evinnerlighet.

Kanske är det någon som tycker att det ska vara jämlikhet även på den fronten? "Måste tjejerna dra ner hela brallorna för att kissa så ska banne mig grabbarna också göra det…" Cool

Ida
0

Jag har inte heller något svar på din fråga, men i konsumentmaktens anda bör du (om du hittar) enbart köpa kalsonger i din smak, så att det förhoppningsvis påverkar tillverkare att ta fram fler sådana modeller.

Det kan ju till och med vara så att försäljningen av sådana modeller sjunkit pga sviktande efterfrågan och att de därmed inte finns i så stor utsträckning längre. Som sagt, jag är kanske inte heller helt rätt person att fråga.

Rickard07
0

Frank Dandy har sådana tror jag i alla fall.