PPM-tips!
Engagerar du dig aktivt i ditt PPM-val? Det kan löna sig och för de som känner sig osäkra visar det sig nu att de bästa rådgivarna faktiskt är gratis. PPM-doktorns bästa portfölj har ökat med nästan 250 procent på mindre än tre år.
hehe, jag har inte engagerat mig alls…
Inte jag heller… 
Eftersom PPM-pengarna inte får användas förrän vid 61års ålder, så är det en väldigt god ide att sätta in ALLT på högriskfonder i tillväxtregioner. Placerar ni väl kan ni få helt osannolikt hög pension. Så gör det, men tänk på att om ni är över 50 så bör man ta det lite försiktigt, annars är det bara att tuta och köra, då risken minskar över en längre tidsperiod.
Jag har lagt in hela ppm-innhevaet i två utav framgångsrika East Capitals Fonder, Turkiet och Balkan. Kommer att flytta över lite pengar till någon Kinafond (Baring HongKong-China) och Ryssland(igen).
Mvh Micce
#3 Tack Micce! Jag har tänkt just den tanken i och med att det är ca 40 år kvar för min del, men jag har inte kommit mig för. Vet inte ens var de ligger nu, men skulle gissa att det är en AP-fond?
Något sådant ligger dem i, gå in på ppm.nu och beställ hem en kod så är det bara att sätta igång att frossa;)
en bra länk är www.morningstar.se
#5 Tusen tack! :)