Telenor
Har gjort en ännu dålig affär… igen.
Köpte en mobil med abonnemang hos Telenor för några månader sen. Känner mig lurad och har fått en icke fungerande mobil.
Är fruktansvärt missnöjd med mobilen! De berättade inte skillnaden mellan den svarta nokian och den sandfärgade. Så jag fick en sandfärgad mobil utan minne. Den svarta ingår det 8 gigabyte minne och lite annat som jag inte riktigt minns. Känner mig lurad av Telenor.
Sen efter en vecka jag hade köpt mobilen går den i sönder! Den tappade minnet, alla låtar försvann och man kunde inte gå in på galleriet. Jaha, lämna in den på reparation, de sa att det skulle ta en vecka men det tog nästan två veckor innan jag fick tillbaka. Och ingen lånemobil fick jag inte heller, för dem var tydligen slut… Plus att hon som stod i kassan tappade mobilen i golvet.
Fick tillbaka den, funkar fortfarande inte. *morr* Lägger man in låtarna som hamnar de alldeles tokigt! Går inte att lägga in på MP3 som finns i mobilen. Och den hänger sig ibland, speciellt när man använder msn messenger.
Vet inte om jag har oturen att köpa en dålig mobil… Men missnöjd må jag säga att jag är! Och jag har skickat klagobrev till Telenor om att häva köpet.

Hoppas det ordnar sig för dig.

#1 Ja, man blir så arg när inget fungerar när man köper en vara :(

Jaha, fick brev av Telenor. Men de bara hänvisar mig till butiken där jag tecknade abonnemanget. Och jag har varit där flera gånger, men det har inte blivit bättre :/
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Berätta gärna vad du får för svar från Telenor.

#4 läs inlägg #3
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet