Jamba
Jag och sonen såg lite kul namnloggor till mobiltelefoner på Jamba på nätet som vi beställde.Vi betalade och skickade iväg vår beställning.Men inga loggor kom.Jag skrev då ett mail och kontaktade dem via epost.Men har aldrig fått något svar eller mina pengar åter.
Jamba=Bluff företag.

Jag blev också lurad av Jamba. Jag såg en reklam på TV där dom sa att man fick en singnal eller liknande till mobilen utan någon extra kostnad men dom drog 30Kr i månaden en då fastän dom hadde sagt att jag inte skulle behöva betala mera.

Passande hahaha dom har lagt in reklam för Jamba i en hat tråd…

Ja, jag såg den reklamen också…men nu är den borta.
#2 - Googleannonserna läser av vad tråden handlar om och lägger ut annonser med anknytning till det ämne som avhandlas på sidan, så det är inte ett dugg konstigt,,,

men ganska kul om man gillar ironi…

Och här en liten artikel om Jamba i Svenska dagbladet idag…..
Konstigt att sådana företag kan hålla på. Jag menar, förr eller senare faller det ju. Flera andra bolag har ju abonnemang som man automatiskt ansluts till när man beställer en signal, men då levereras ju åtminstone något.
Har hört om ett flertal fall där folk helt enkelt har fått byta telefonnummer för att bli av med Jamba! Jamba borde inte få fortsätta!
Jennie

#8 Jag håller med dig om att jag inte heller tycker att de är ett sådant företag som borde få fortsätta.Tycker att det är riktigt illa att reklam för deras ringsignaler osv förkommer i tv också.Där står det ofta att man skall kunna köpa den ena eller andra ringsignalen för ett pris.Men så om man lägger sig med förstoringsglas framför tvn och läser den pytte pytte lilla text som finns där så står det (inte läsbart utan förstoringsglas) att det är prenumerations tjänst som man då skaffar sig.Fy för sådant.
#9 Ja det finstilta är alldeles FÖR finstilt, och visas för kort tid, och jag har inte sett det på deras webbsida heller när jag bara kvistat förbi för att se vad de har utan att ens ha en tanke på att köpa nåt.
OT- Hur många andra ser "GRATTIS! Du är vår 999.999 besökare! Du blev utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD-tv." Bla bla bla säkert en sån där skicka sms för X antal kronor, bli grundlurad och få inte ett skit sajt
Jennie