Det är många som är ansvariga bakom iFokus.
Staffan är en av dem. Men han är inte ensam. Men detta gäller då själva ifokusplattformen.
Sedan har du varje sajt, och där har varje sajt sin värd som är ansvarig.
Vet ínte vilken av de olika ansvararna du var ute efter så du fick svar på båda.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, Åsa jag vet inte riktigt vad jag är ute efter.
Nu är ju detta en sida som skall handla om konsumentmakt.
Och jag har en tanke om att det kan ju vara intressant att se vilken "makt" vi som deltagare har här.
Vilka informella och formella rättigheter vi har.
Har precis varit med om att driva ett fall där det var en elev som råkade illa ut via nätet, funderar lite på om det är applicerbart även på andra sajter.

Oftast tror jag att man kommer längre genom att diskutera fram vad som är en bra lösning oavsett vart man är i livet. Om man är i en butik eller på en internet sajt.
Att man vänder sig till de ansvariga direkt gör ofta saker lättare.
Audiatur et altera pars
Två vägs kommunikation är ofta det lättaaste Åsa, det har du rätt i.
Men det förutsätter att den som frågar får ett svar!

haha, fast det har du väl fått? Eller?
Beroende på vem du vill ha kontakt med så kontaktar du antingen Linda, Robert eller Staffan. Eller alla tre ;-)
Och om du skriver pm till dessa så är jag säker på att du får svar.
Ja kanske inte direkt, men så snart de ser ditt pm i alla fall och har möjlighet att svara.
Audiatur et altera pars
Hanna, jag är värd på den här sajten. Vilka formella och informella rättigheter tänker du på när det gäller "ifokus-konsumenter"?
Det framgår inte riktigt vart du vill komma…
Jag vet inte om ett diskussionsforum måste ha en "ansvarig utgivare"?
I praktiken upplever jag att jag som värd har totalt ansvar för min egen sajt - och inget ansvar eller påverkan på övriga sajter.
Själva ledningen för hela iFokus har naturligtvis ett övergripandce ansvar - och vissa möjligheter att ingripa i respektive sajter.