Möjlig bugg
När jag blev medlem här på konsumentmakt så blev tydligen Ida inlagd som i mina favoriter automatiskt.

…men det var väl en bra "bugg" !! 
Stefan - Modellbyggare

Vet inte om det är en bugg precis, men alla värdar läggs nog till när man blir medlem på olika sajter.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#0 Det är klart att Ida är en favorit! Helt automatiskt!
(Förklaringen är den som Cattis ger…)

Nä det är ingen irriterande bugg. Men ingen annan Sajtvärd har blivit favorit automatiskt tidigare.
För att återskapa felet försökte jag ta bort sajten från "mina sajter" men det gick inte det heller.

Jag provade på en annan sajt och där lades sajtvärden till favoriterna.
Jag föredrar nog att lägga till mina egna riktiga favoriter.
Oj, jaha där ser man! Jag vet att en person haft problem med att bli medlem, men inte med att inte längre vara det… :/
Det var ju roligt att jag automatiskt blir favortit (
) men jag förstår givetvis om man vill besluta det själv. Jag ska höra med Johan och grabbarna om de kan ta sig en titt på det här.
Tack för informationen!
Hälsningar
Ida

Jag har IE 7 och Win XP för johan/charlies info.
#7 Tack! :)

Ja, det fungerar så på alla sajter. Detta för att man snabbt ska kunna komma i kontakt med sajtvärden på den aktuella sajten om man behöver hjälp. Man ska inte behöva söka efter värden. Så har jag uppfattat det hela.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det kanske ska vara så. För några månader sedan när jag gick med i Svensk Natur var det inte så.
#10 Jag vet inte när det infördes, men det var inte så från början.
Jag förstår att man själv vill välja favorit - samtidigt som jag ser poängen med att värden väljs automatiskt. Det optimala vore kanske en frågebox - "du har valt en ny favoritsajt - vill du ha sajtens värd som favorit?"
#11 Bra idé Anders, det tycker jag att vi ska vidarebefodra till administrationen.

#2. Det stämmer inte på mig. Den enda värd som blivit favorit automatiskt hos mig är Ida. Ingen av de andra värdarna på de forum jag är medlem på har blivit det automatiskt.
Det har alltid varit så. Om det värden inte lagts till så har det varit en bugg.
Mvh // Johan

Då har jag råkat ut för massor av buggar. Jag har bara tre värdar som favoriter, jag är medlem på 14 sajter. Men det gör inget, jag vill inte ha så många favoriter, nu är de lätta att hålla ordning på ;)

Johan, då har det buggat mycket. För det är första gången det händer mig och jag har 19 sajter på listan. Men att det inte går att går ur en sajt måste vara ngt fel.
Ja, det är en känd bugg som står på todo-listan.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

#16 du kanske har många favoriter ;)
---

Jag har inte heller fått sajtvärdarna som favoriter med automatik, när jag lagt till sajten.

Jag har alltid fått värdaran som favoriter om jag lagt till en sajt. ;-)
Så det verkar skilja sig en del. Jag har ju dessutom över 00 favoriter på min lista, fast jag tycker inte det är så krångligt att hålla koll på ändå :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Charlie jag har 6 favoriter varav två sajtvärdar (inte de två senaste som kom automatiskt).
Det verkar vara väldigt olika. Antingen ingen eller alla :-)