Konsumentmakt iFokus

Konsumentmakt

Etikettkonsumentmakt-ifokus
Läst 788 ggr
Ida
0

TÄVLING!

TÄVLING! Konsumentmakt iFokus vill ha fler medlemmar och den som kan hjälpa oss med det vinner två biobiljetter!

Tävlingen går till så här:

Jag har två biobiljetter som bara lääängtar efter att användas till en härlig bio-kväll. Konsumentsajten vill ha lite fler medlemmar och den som lyckas värva flest medlemmar under en vecka får dessa två biljetter. Tävlingen börjar NU och pågår exakt en vecka, dvs till 22.30 måndagen den 12 februari. Vinnaren publiceras nästa tisdag här på sajten.

Har du inte registrerat dig själv som medlem än? - Där har du en medlem! :) I övrigt räknas såväl medlemmar från andra sajter som helt nya medlemmar här på iFokus.

Skicka ett PM till mig på dem du värvar så räknar jag ihop vem som vinner.

Lycka till allihop!

Ida
0

För närvarande har "illeripilleri" och "Frejas" en poäng var, om det inte var någon annan som värvade er förstås. :)

LottaU
0

Jag värvade mig själv Glad

Intressant sida!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Ida
0

Umåform, Scrog och imagfun får nu också varsin poäng om de inte värvats av någon annan.

För närvarande är det i så fall 5 st på första plats, så det är fortfarande lätt att gå om! Se till att värva några kompisar och vinn biljetterna!

Rickard007
0

Hmm kul engagemang av dig IDa, fast jag behöver inga biobiljetter. ;)

Ida
0

#4 Du får gärna värva medlemmar ändå. :)

Rickard007
0

#5, Jo iofs.. Hehe ;)

Ida
0

Vannillia och Stefan har också blivit medlemmar och har nu också varsin poäng. Kom igen nu och se till att era vänner och bekanta blir medlemmar här så att ni kan bjuda någon trevlig person på bio nästa vecka! :)

Det är inte så svårt att gå om i poängligan - alla har ett poäng!

Heja heja…

StefanW
0

#7 Ok ;-)

Stefan - Modellbyggare

Ida
0

Nu är även Lisette med i striden och hon kan bli farlig eftersom hon är värd på ridsport.ifokus där det finns många skrivglada som kanske vill bli medlemmar.

Ni har tre dagar på er nu…

StefanW
0

Med hjälp av två kartonger glass fick jag snabbt ihop 36 medlemmar, problemet var att förskolan saknade internetuppkoppling….suck…får forsätta att leta Skrattande

Stefan - Modellbyggare

Ida
0

Sista chansen!!

Tävlingen avslutas om 2,5 timme så om ingen värvar någon annan nu drar jag lott vem som vinner biobiljetterna av de som registrerat sig under den senaste veckan!…

Kom igen nu, heja heja! :)

Ida
0

Tävlingen avgjord!!!

Frejas vann och kommer nu att få två biobiljetter som hon kan använda för att avnjuta en bra biofilm nu i vintermörkret!

Grattis till dig Frejas och välkomna alla nya medlemmar!

/Ida

LottaU
0

Vad kul Skrattande

Nu får min sambo och jag gå på bio :-)

Ni får gärna rekommendera en bra film, gärna en som inte är för ruskig Fot i munnnen

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Ida
0

#13 Ja, jag har skickat ett pm till dig så om du sänder ett tillbaka med din adress kanske du till och med hinner få biljetterna innan helgen. :)

Den senaste film jag såg var "Parfymen". Den var bra och bara lite läskig. Den handlar om en mördare, men storyn handlar egentligen om en pojke med ett överutvecklat luktsinne och man får följa hans öde.

En annan mer lättsam film jag kan rekommendera är "The Holiday". Mycket bra (och snygga) skådespelare och en mysig story.

Slutligen kan jag säga att både "The Departed" och "Deja vú" är två actionfilmer som också är helt ok om man är på det humöret.

Mer filmtips finns säkert på www.film.ifokus.se

Grattis Frejas!

StefanW
0

Grattis Frejas!

Stefan - Modellbyggare

Rickard007
0

Hur många värvade hon ?

Ida
0

Två :)