Medarbetare sökes!
Med lansering i sikte efterlyser jag en eller flera Medarbetare som framöver vill vara en del av Konsumentmakt iFokus! Sajten kommer att behandla allt ifrån olika produktdiskussioner till "Bäst i test"-artiklar och aktuella rön som rör konsumenter. Jag hoppas framöver även på en funktion för gemensamma inköp och önskar att i den mån det är möjligt besvara medlemmars undranden om vart man kan vända sig om man anser sig orättvist behandlad som konsument.
Är man intresserad av forumet men inte kan ta på sig ett medarbetarskap, får man gärna ändå författa artiklar som kan publiceras på sajten. Personliga bra och dåliga upplevelser från verkligheten tages också tacksamt emot!
Vore kul med en eller flera Medarbetare!
Hälsningar
Ida

Hoppas du hittar några som brinner för ämnet. Jag tycker det är intressant, men är inte kunnig nog att göra annat än bidra med inlägg *Ler*

Jag ställer gärna upp i mån av tid, stor konsument som jag e;)
#1, #2 Låter bra det!
Det är roligt att få lite olika typer av vinklar på inlägg och artiklar, därför är det bra om det är många olika som skriver. Nu när sajten lanseras kommer det dock helt säkert en hel del olika frågor och inlägg kan jag tänka mig. (Hoppas jag…)
:)

Jag kan hjälpa till i mån av tid om du vill!
Stefan - Modellbyggare
#4 Åh, tack! Du är en ängel!!
Självkart, det är helt ok att du hjälper till när du har tid och lust!
Jag kan hjälpa till och eventuellt skriva artiklar och fota lite om det är så. Men jag håller mig nog på den nivån att jag kanske gör gästinhopp. Det vill säga om jag har något intressant och skriva om vill säga. =0)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#6 Det låter jättebra Madde. Gärna bilder, det är toppen att ha!!
Hör av dig om du har någon bra artikel så publicerar vi den. Det fungerar alldeles utmärkt att hjälpa till när man är inspirerad - det blir nog allra bäst resultat då.
Toppen! :)
#7: ja det ska jag göra. =) vet jag bara att jag har något förslag så är det lättare och göra artiklar tycker jag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#8 Toppen Madde! Jag hade framöver tänkt skriva artiklar om Allmänna reklamationsnämnden, konserveringsmedel etc i livsmedel (typ E212), en artikelserie om olika kvalitets/miljömärkningar (nyckelhålet, KRAV, Rättvisemärkt etc)
Får du lust är det bara att kika lite på något utav dem, ingen brådska dock. Det där med foton är nog du bättre på än jag, men fotar du något kul som skulle kunna passa får du hemskt gärna säga till!
Putt….

…som sagt, säg till 
Stefan - Modellbyggare
Till :)
Skämt åsido. Men skriv gärna inlägg om sånt som sker runtomkring och som kan intressera oss konsumenter.