Medarbetare
Ända sedan sajten lanserades i januari har jag letat efter Medarbetare som kan hjälpa till med artiklar och hålla koll på inlägg och kommentarer.
Jag har fått hjälp av ÅsaF med några artiklar om Allmänna reklamationsnämnden bland annat. Det är jag mycket tacksam för, i synnerhet för att jag vet att Åsa är oerhört aktiv på många andra iFokus-sajter! :)
Vi har även haft möjlighet att ta del av en serie om "hållbar utveckling" tack vare precis. Johan (sorry att jag avslöjar ditt nam) är mycket kunnig inom området och det står mycket matnyttigt i den artikeln!
Nu har jag även fått hjälp av Terrierlina (Lina) med att läsa och bevaka trådarna och även med en hel del inläggsidéer. Terrierlina är nu Medarbetare på sajten, så henne ser vi förhoppningsvis ännu mer av framöver.
Tack till alla superbra medhjälpare och medlemmar och glöm inte att ni gärna får säga till om ni vill publicera artiklar på forumet!
Mvh
Ida, sajtvärd
no problem! jag heter ju så ! ;)
och det ingår ju i min webadress så det är inget hemligt direkt.
(den enkla förklaringen är att nån annan snodde nicket Johan innan mig… undrar vem som var så elak??? ;) )
Jag söker också efter inläggsidéer, frågor & tips till Hållbar Utv (och angränsande områden ny teknik, energi, ekologi m.m.) För jag tror att min artikelserie börjar närma sig slutet på introduktions-nivån med generellt informerande, utan att gå in på djupet för mycket och snöa in på detaljer, som var ursprungspunkten. alla är välkomna med bidrag.
ett stort tack till Ida och alla andra bakom iFokus!
#1 Hi hi, ja undrar vem den där "Johan" är…. ;)

#2 Det var väl nån i datorn……