Konsumentmakt iFokus

Konsumentmakt

Etikettguldstjärna-till
Läst 1550 ggr
Ida
0

SF-bio

Vill bara säga att vi efter att ha reklamerat vårt biobesök (pga dåligt högtalarljud) får 4 nya biobiljetter av SF som plåster på såren!

Fungerande reklamationsservice med andra ord och det kan vara bra att veta!

precis
0

SF är ganska mycket kundorienterade och service minded, trots att de i princip har monopol på biograf-marknaden. Kanske för att hotet ifrån hemnedladdning är så stort?

Ida
0

#1 Kanske det. Det ska vara trevligt att gå på bio, särskilt om man betalar 85 kr per person för att se en film. Då ska även högtalarna fungera och det tyckte tydligen även SF.

Staffan
0

Idag kom det trevliga brevet med 4 nya biljetter.
Guldstjärna till SF Bio! 

---
Hej!

Vi beklagar de problem som uppstod i er kontakt med SF Bio. Som kompensation för det inträffade bifogar vi ersättningsbiljetter som berättigar till besök på valfri film på våra biografer.

Vi hoppas att vi snart får får se er som besökare på SF Bio och att ni får ett trevligt biobesök.

Vänliga hälsningar, Kundtjänst, SF Bio

johan
0

Imponerande. Kan tillägga att jag var på samma film och tänkte inte på att det var dåligt ljud. Jag trodde det mest det var filmen som skulle bara så. (Det var en rätt kass film…)

Mvh // Johan

Ida
0

#4 Jag trodde också att det skulle vara så, även om det var oerhört störande. Brukar inte se rymdfilmer så ofta…