Hemsk mobilsignal!
Såg nyss en reklam på TV för ett företag som heter Glomobi eller liknande som sålde ringsignaler/ljud som låter som en kulspruta! Vad är det för sjuk idé?!
Va! Den har jag missat.
Det låter onekligen sjukt!!
Ja, men det verkar bara vara vi som tycker det! ;)
Jag kanske är känslig, men hade jag barn skulle jag bli vansinnig om de beställde en sådan signal. För det första är det otäckt, folk kan bli skrämda och dessutom är det respektlöst mot människor som lever i hot och fara. Jag ser ingen poäng alls med det…
Håller med dig..
ungefär som jamba som alltid gör reklam för ringsignaler, visst endel skulle jag vilja ha men d kostar runt 30-40 kr o sen om man läser det finstilta längst ner står det att det är en fortlöpande prenumeration och kostar 30 kr i månaden, tror många lurar sig på d, vet en kompis som beställde därifrån o dom drog pengar för henne varje månad, hon förstog först inte varför dom drog pengar men såg sen att d va för att hon beställt en låt.. d va lite krångligt att avbeställa det där me..
#4 Jag kan tänka mig att det var svårt att avbeställa. Konstiga signaler finns det många av, men den här var rent utsagt respektlös.
såg faktiskt den reklamen igårkväll me kulsprute signalen.. tyckte inte heller om den.. =/
På tal om osmakligt. Nu är det tydligen någon som gjort ett dataspel byggt på massakern i Virginia Tech.

Fy, finns det verkligen folk som köper det`?????? Den här världen är sjuk….
meh va sjukt o göra ett dataspel för nått fruktansvärt som hänt, tänk alla anhöriga där deras kanske värsta händelse blir ett tv-spel-.. =/
dataspelet om massakern på skolan är naturligtvis gjord mest som ett ironiskt "konst-projekt" över läget i skolorna och i världen och vad vi är på väg mot… en sorts satir och kanske mest ett personligt försök för skaparen att försöka hantera och bearbeta vad som händer… (ungefär som att göra skämtteckningar om WorldTradeCenter-flygplanen)