Mors dag!
På söndag är det mors dag? Uppmärksammar ni det på något vis eller går det obemärkt förbi?

För 7 år sedan fick jag den bästa morsdagspresent man kan få, vår dotter föddes då :)

Mor ska ha en lijekonvaljbukett. Inga köpta presenter, så är regeln här.
#1 Förstår att det är den bästa presenten man någonsin kan få!
#2 Härligt med liljekonvaljer, bättre kan det väl inte bli? Min mamma vill inte heller ha några presenter.
brukar åka hem till mamma o fika =)
Jag och min bror brukar köpa en blomma eller några lotter. Sen är det middag och tårta.
Sara
Ja, det brukar jag uppmärksamma. Fika o blommor iaf!
#1 Förstår dig, fick min son på morsdag 26/5 1991
Nja, vi firar inte nämnvärt hos oss. Jag köper på min höjd blommor till min mamma och får på min höjd blommor av mina barn.

Vi barn (4 stycken) brukar köpa nån fin trädgårdsstaty till mamma på morsdag. Har blivit lite av en tradition de senaste åren. Hon älskar sin trädgård och det finns alltid plats för nya statyer.
I år blir det dock snik-alternativet, blommor och lotter. =(

Här uppmärksammas det. Mina barn brukar göra något åt mig på slöjden i skolan. Eller så köper de något ihop med sin pappa som de vet jag vill ha men som pappa tycker är onödigt. Oftast något skojigt till djuren. Sådant gör mig glad.
Jag fick faktiskt en morsdags present i förskott idag då den var för stor för att dölja. Min dotter kom hem och hade gjort en hund i trä som jag ska plantera blommor i ute på tomten.
Blommor köptes i dag så i morgon ska det bli extra roligt att se den färdig på rätt plats på tomten. Den enda som har en sådan hund-blolåda i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi ska äta tårta idag:)
Min mamma fick tyvärr bara ett telefonsamtal men vi ses i veckan istället.
#9 Du får gärna visa ett foto på din present.
Jenna